1 januari 2010

I'M/BORED

2010. Nytt år. Ny start. Men en jävla massa härliga minnen som följer med.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, både bra/roliga och dåliga/tråkiga saker. Gotland med tjejerna var en av de mycket bra!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag har aldrig några nyårsöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope
4. Dog någon som stod dig nära? Nej tack gud.
5. Vilka länder besökte du? Luxembourg, Frankrike, Tyskland, Cypern.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En utomlandsresa, och den är snart bokad!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1 januari. Nyårsnatten.
8. Vad var din största framgång 2009? Donnoo.. Kom in på det gymnasiet jag trodde att jag ville?
9. Största misstaget? Litade på personer som jag aldrig lär mig att man inte kan lita på.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Japp, lite småsjuk ganska ofta och knäna har försämrats.
11. Bästa köpet? Mina svarta jeans, haha. Tråkigt men jag använder dom hela tiden.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Nöjen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina fina vänner som alltid ställer up, no matter what.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? BlackEyedPeas' nya skiva och Pitbull's låtar, haha. Men även Kings of Leon's och Steve Wonder's.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, tillslut :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit hand om mig själv
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Donnoooo... Lagt mindre pengar på fika så att jag skulle ha en finare garderob?
18. Hur tillbringar du julen? Jag tillbringade den i Skåne, as usual.
19. Blev du kär i år? Jag trodde det.
20. Favoritprogram på TV? Många. DH, Ugly Betty, Grey's Anatomy, Scrubs, The City, The Hills, How I Met Your Mother etc etc....
21. Bästa boken du läste i år?
Alla Marian Keys (eller vad hon nu heter)
22. Största musikaliska upptäckten? Evermore och Vampire Weekend
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer inte ihåg, haha.
25. Något du önskade dig men inte fick? Hund och lägenhet.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade middag hemma.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mindre killar involverade, haha. Gud vad det där lät fel...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Ganska varierad, men ändå tråkig.
29. Vad fick dig att må bra? Återigen, vännerna.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? CHACE CRAWFORD!!!!!!!
31. Vem saknade du?
Kusin och alla vänner som jag brukade träffa dagligen men inte gör det längre pga. skolan...
32. De bästa nya människorna du träffade? Snarare att jag lärde känna de som jag tidigare bara hade en ytlig relation till.. OCH SÅKLART MINA NYA MP-BRUDAR! (sorryyy :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar