6 december 2009

NEW/MOON

Bilder från gårdagen/kvällen.

Photobucket
Julmarknad i Vaxholm. Kallt, blåsigt & regning = som det brukar vara.

Photobucket
Lunch hos farmor. (Och ja, jag drack festis, haha)

Photobucket
Sen bar det av inåt stan. Mötte upp Therese, Sandra & Emma. Lyckades dra med sistnämnda på bio med Matilda (hennes födelsedagspresent från mig, 4 månader senare. haha), Jossan, Catja och hennes syster.

Photobucket
Goooooodis

Photobucket
Vi såg New Moon. Så jävla bra! Emma och Tildan satt och kramade ihjäl mina händer (okej jag kramade ihjäl deras också.. :P)

Photobucket
Efter bion mötte jag upp Melina & Elin och åkte till Bålsta, till Lisas pojkvän Simon.

Photobucket
När det finns en cowboy-hatt, varför inte ha på sig den? Haha.

Efter en två timmars resa så är jag hemma och hungrig som faaaan. Kollar på Paris' Brittish BFF.
Sen dans.
Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar